Tuesday, April 5, 2011

aduhai kibodku

WOW!! itulah reaksi kebanyakan adik-adik yang saya temui apabila melihat kakak-kakak bm membawa kibod ke bilik muzik .... :) berat kibod ni dalam 6 kilo, mesti dibawa menaiki tingkat 4 setiap hari isnin atau rabu bergantung pada situasi ... hehehe .. kadang-kadang nak seyum jugak ... diorang mesti ingat best n mudah jew nak belajar kibod gemuk ku itu .. tapi hakikatnya tak sesenang yang dililhat ... kena bermula dari asas almaklumlah langsung x ada basic... masing-masing bermula dari kosong .... omputih kata zero .. seerti dengannya ..

Sebab saya tahu bukan mudah jadi apa yang saya pelajari mai lar kita sama-sama belajar ...
step-by- step ... biar lambat asal paham ... kalau tak tau tanya !! tapi kalau tahu kongsi ... ni satu cara saya untuk berkongsi apa yang saya tau .. salah silap harap di tegur ... proses belajar lagikan ..entri ni hanya sebagai pengenalan kepada satu demensi pengajaran ... entri seterusnya kita akan sama-sama belajar ... :) 

No comments:

Post a Comment