Wednesday, January 26, 2011




Terima Kasih si Mata Juling ... love u to0 .....

Begini bermulanya satu cerita,....
setelah penat mendaki tangga2 yang cukup tinggi itu sampailah kami semua ke makmal bio di tingkat 4 bangunan pentakbiran... adush, nak bernafas pun semput (kurang stamina nie)...
hehehehehe


 
Anatomi dan Fisiologi merupakan subjek yang wajib diambil untuk minor pj sem ini,
satu subjek yang agak susah terutama kepada pelajar-pelajar yang tidak mempunyai pengetahuan asas dalam biologi macam saya tapi saya sangat bersyukur kerana penah belajar subjek sains sukan semasa di sekolah. Sekurangnya ada lar basic tu sikit-sikit walaupun tak banyak...

Menghafal nama-nama tulang temulang, dan segala jenis otot-otot tu bukan senang,..
camne nak exem pun tak tau lar,.. tp mengalah sekarang tak mungkin,.. yang penting kita kena usaha untuk buat yang terbaik.

Walaupun duk tempat paling hujung sekali suara lec memang jelas,..
tapi saya masih mengantuk,.. tangan saya menconteng-conteng kertas..
dan kadang kala saya cuba jugak bagi tumpuan tapi hampir gagal (hehehehe) .

seterusnya,... saya terus mengira tap,... tap .... tap...
tok..tok...tok....
pintu diketuk ... lec memangdang pintu begitu juga kami..
assalamualaikum!!!!!!
adush ,... apakah yang sedang berlaku????

yang mengentuk pintu cakap nak jumpa orang...
lec tanya kenapa ?...
yang mengentuk pintu cakap nak bagi dedicate ...
lec tanya dari siapa? ..
yang mengentuk pintu cakap dari Mata Juling ...
lec tanya untuk siapa?
untuk IZAH ..


terkebil-kebil mata saya...
Aku ke????
malu nyer,.. sumer orang pandang semacam jew...
apa lar diorang ingat ni...
(hahahahaha) ...

Saya pun pergi lar ambil limau itu...
Daripada: Mata Julling
Kepada: Izah BM
Ucapan: Love U ...


sebenarnya entri ni saya tulis untuk berterima kasih kepada mata juling...
(hehehehe)
kejutan itu buat saya tak mengantuk untuk blajar anatomi..
Mata Juling adalah Mata Kuyu ...
sahabat saya dr sekolah hingga sekarang...
dan dia memang sangat suka bergurau ..
kalau dia tak bagi dedicate tu mungkin saya akan tertidur,... mekasih yer..
selamat hari jadi juga tau,...moga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

PERSAHABATAN ITU INDAH






No comments:

Post a Comment