Wednesday, February 23, 2011

Keluarga Saya Adalah Sebahagian Hidup Saya .... ~~~`

NUHA 


>

I IOVE MY FAMILY 

Setiap orang diberikan peluang untuk memiliki seorang ibu dan seorang ayah ..... dan hanya 1 peluang tiada yang kedua... hidup kita sekejap sahaja,.. paling lama pun 100 tahun .. tapi SEMPAT ke? ,..... dan lama mana kita mampu berbakti pada kedua orang tua kita ? .... yeah!!1 saya sayang keluarga saya ... terutama ma & ayah.. yg tersayang Mak .... dan arwah tok ayah tetap dalam ingatan serta kenangan .... 

Nuha masa nak naik flight g sabah 
Dulu masa kecil-kecil saya selalu bergaduh dengan adik beradik... hehehe... bila ingat balik lucu lar pulak.. kadang-kadang nakal jugak dulu-dulu...ialah zaman KANAK-KANAK RIBENA.... pernah sekali saya ikut abang n kakak-kakak saya main kat tali air,.. dulu ada satu kayu yang boleh terapung.. hehehe.. masa kecik-kecik mana ingat apa-apa .. tau nak seronok ajer,.. nasib tak lemas bila kayu tu terbalik .. hehehe... kenangan masa kecil dlu adalah memori terbaik dalam hidup saya... 

Sekarang keluarga saya dah bertambah besar.... k.long & abg long dah dapat baby comel2 ... miss nuha.... tapi k.long duk jauh .. nun di sabah,.... bila lar nak jumpa nuha pulak ni...!!!  umm,.... miss u nuha... masa hari pertama nuha lahir, malam tu saya yang jaga k.long kat hospital ... teringat nuha nangis lar pulak.... huhuhu ... nuha!! .. k.long skrg jadi lec kat UMS .. abg Long pun kerja kat sabah jugak ... :) 

sekarang tinggal 4 orang jer lagi yang sedang belajar ... 3 dah kerja .. hehehe ... suka2 ... cik lah  kat nogori 9.... camner lar dia jadi cikgu kat sana.... sayang cik lah .... abg jaim pun dah dapat kerja .... :) 



No comments:

Post a Comment