Friday, February 18, 2011

Terima Kasih





Terima Kasih 
untuk yang sentiasa menyayangi tanpa meminta balasan..
yang sentiasa memberi tanpa mengharapkan ganjaran ... 
yang menyiapkan bahunya tiapkali air mata berguguran
yang memegang tangan dikala keresahann
yang menemani dikala aku kesuraman .....

Terima Kasih.
Buat Ma yang mengandungkanku,
mempertaruhkan nyawanya melahirkan ku
menjagaku, membantuku disaat perlu..
meleraikan buntu disaat perlu...

Terima Kasih Ayah ...
atas segalanya .....
memberi tanpa mengharapkan balasan ..

Dan untuk Mak @ Arwah Tok Ayah..
tiada bicara mampu mengungkap kata..
tiada kata-kata boleh mengantikannya ....
insan berjasa, menyayangiku tiap masa..
kasih, cinta, sayang, .. ibarat nyawaku...

Untuk M.muda@ Uda ....
kalian yang terbaik untuk ku...
terima kasih kerana sudi mendengarkan celotehku yang tak jemu-jemu bercerita...
membawa diriku mencari pengalaman baru .....kamu adalah yang terbaik..
anugerah Ilahi padaku ... memiliki kasih sayangmu .. dalam meniti hidup ini ...


Mereka adalah cinta, kasih dan sayang saya .... insan yang terpenting dalam hidup saya ... tanpa mereka saya lemah ..... sempena detik-detik terakhir saya dalam lingkungan kanak-kanak rebina ... sy nak ucapkan ribuan, jutaan.. bilion terima kasih buat mereka .... :) 20 minit lagi .... sy akan bertambah usia .... huhuhu... Ya Allah, Syukur atas segala yang telah diberikan buatku ....Alhamdulillah,....

No comments:

Post a Comment